luns, 10 de marzo de 2014

En lembranza de María pequena

Alindaba na vaca, na beira do río, e de cando en vez, botaba unha toqueada


E lle falaban as berzas
e lle susurraban en sonos
seica nos esquecidos ollos
Coma serpes mansas
estiveron os canhotos
coidando cas súas lembranzas 
foran so antergos recordos

                                                    Bricd  
Este poema non estaba na entrada orixinal, é un comentario dun amigo, pero gustoume tanto que quero que todos o poidan disfrutar.
Gracias  Deícar.






8 comentarios:

  1. Recuerdo ese dia... preciosa foto ;)

    ResponderEliminar
  2. E lle falaban as berzas
    e lle susurraban en sonos
    seica nos esquecidos ollos
    Coma serpes mansas
    estiveron os canhotos
    coidando cas súas lembranzas
    foran so antergos recordos

    Unha Daguerre xeitosa
    e chea de tenrura
    Máis que boa, boisma
    Saúde e Ceibedade d:D´

    ResponderEliminar
  3. Preciosa fotografia, llena de humanidad y sentimiento, lástima del poco galego que inda me queda. Saludiños.-

    ResponderEliminar
  4. Precioso contenido el de esta foto.
    Que pocos quedan y que agradable su compañía, siempre tienen una historia que contar.
    Un abrazo compañera

    ResponderEliminar
  5. Preciosa foto. Cuanto añoro esos parajes, me traen recuerdos de mi infancia.

    ResponderEliminar
  6. Hoy he pasado por aquí y me llena de melancolía leer qué pone en esta página
    Hoy, como otras veces, suelo releer tus fotografías y ver qué de nuevo publicas
    y me llenas de asombro por unas palabras mías.
    Grata es la satisfacción de leer, hojeando ojear, tus hojas con tan buenas fotos
    Infinitamente agradecido es poco. d:D´
    Entón deica...
    Longas apertas

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Agradecida yo, por tan bellas palabras, hoy y siempre.
      Deica sempre.

      Eliminar